Support

Kundeservice - Procasso

Vi jobber kontinuerlig for å levere god kundeservice.  
Supportavdelingen behandler feilmeldinger, driftsproblemer og brukerspørsmål.

Du kan selv velge SLA-avtale (Service Level Agrements) du vil ha. Denne avtalen velger du utifra dine behov for sikkerhet og responstid.


Online support - Procasso

Vi tilbyr support på vår HelpDesk. Når en sak registreres, vil kunden automatisk motta en bekreftelse og et saksnummer som gir kunden mulighet til å følge sine saker fra kundesenteret sin webside. 

Den beste oppfølging med den beste statistikk og kontroll får kunden ved å benytte
SPN HelpDesk. Der vil sakene være synlige for samtlige kundebehandlere, og derfor føre til høyere løsningsgrad. Vi anbefaler alle å benytte seg av dette.


Teknisk support - Procasso

Vi tilbyr teknisk support der du trenger det.

  • Bistand til installasjon og oppgraderinger til Procasso med moduler
  • Bistand til feilsøking på Procasso med støtteprogrammer og moduler i produksjonsmiljø
  • IT teknisk ressurs for kunde
  • Rådgiving på valg av plattform

SPN remote - Procasso

Vi tilbyr deg support over nettet. Ved å koble deg opp via ”SPN Remote”, kan vi fjernstyre din datamaskin.

SPN Remote- trykk her og koble til SPN Remote